Adapazarı & İstanbul Ekspresi İçin TCDD’den Yeni Bilgiler Geldi

İstanbul & Ankara arasındaki Hızlı Tren Seferlerinin 29 Mayıs 2014 tarihinde başlayacağı bilgisini dün sizlere sunmuştuk. Son gelen bilgileri de sizlere ulaştıralım istiyoruz.

Öncelikle İstanbul Ankara hızlı tren hattının Ankara Garından kalkarak İstanbul Pendik garına kadar çalışacağı bilgisini verelim. Pendik – Haydarpaşa arasındaki hattın tamamlanması 1-2 sene alacak gibi görünüyor.

Adapazarı & Haydarpaşa hattının ise açılması durumunda ilk etapta Adapazarı & Gebze veya Adapazarı & Pendik arasında sefer yapması bekleniyor. Ara hattın açılmasından sonra ise Adapazarı & Haydarpaşa olarak seferlere devam edilecek.

Bunun yanında 29 Mayıs 2014 tarihinde çift şeritli yolun sadece bir şeridi açılacak. Bu sebeple de Adapazarı & İstanbul Ekspresi çalışmaya başlamayacak. Bu hatta sadece Hızlı Tren Seferleri, Doğu Ekspresi ve Güneydoğu Ekspresi gibi uzun hat trenleri sefer yapacak.

Adapazarı & İstanbul Ekspresi İçin TCDD'den Yeni Bilgiler Geldi

Adapazarı & İzmit & İstanbul seferleri yapacak olan trenin ise 29 Ekim 2014 tarihinde veya daha sonraki bir tarihte açılması planlanıyor. Ancak henüz net bir tarih yok.

TCDD ile yaptığımız görüşmeler sonucunda aldığımız bilgiler bu şekilde.

Bunlara ek olarak Adapazarı Ekspresi İşletme Haklarının Sakarya Büyükşehir Belediyesi veya Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından alınması gibi bir durumunda olduğu, bu durumda TCDD ile hiçbir bağın kalmayacağı, buna bağlı olarak da hattın açılma tarihinin geriye gidebileceği veya hiç açılmayabileceği gibi bir bilgi de tarafımıza ulaştı.

Kısacası dün gelen Genel Haber neticesinde size sunduğumuz bilgi eksikliği için özür dileyerek tam olarak Adapazarı Ekspresi hakkında bir bilgi sunmuş olduk.

Not: Hızlı Tren Hattı 29 Mayıs 2014 tarihinde çalışmaya başlayacak. Dileyenler Pamukova veya Sapanca duraklarından Yüksek Hızlı Tren ile İstanbul – Eskişehir veya Ankara yönlerine seyahat edebilirler.

Ancak bu seyahatlerde Yüksek Hızlı Tren ücretlendirmeleri geçerli olacaktır. Bu ücretlerinde biraz tuzlu olması beklenebilir. Yine de hız noktasında Sapanca & Gebze hattının 40 – 45 Dakikada kat edilecek olması Fiyat & Hız karşılaştırmasında Otobüs firmalarından daha karlı olabilir.

TCDD tarafından İstanbul & Ankara YHT seferleri için henüz net fiyatlar açıklanmadı.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

4 yorum

1. Bunları yazacağınıza kampüste bir sivil toplum hareketi başlatın, form doldurtun, eylem planı yapın. Benim gibi bu treni isteyen bir çok öğrenci var. Sakarya halkından bir cacık olmayacağı zaten kime oy verdiklerinden belli çoğunluğunun ne mal olduğunu biliyoruz, öğrenciler bu işin başını çekmeli çünkü bu öğrencilerin İstanbul’a tek ucuz bileti idi ve 3 senedir evet 3 senedir kayıp, otobüse 25 liralar bayılıyoruz. Böyle bir çalışma başlatın eylem gününü saatini yazın bunu kampüste duyurun (mümkün olduğu kadar çok propaganda yaparak), buradan yayınlayın. Buradan kötü haber vermekle öğrenci gazetesi olunmuyor.

• 🙂 Daha önce birçok kez bu konularda çalışma yaptık. Sonuç mu? 5 – 10 kişinin katıldığı çay sohbetlerine döndü olay.
      Öğrenci ile bir eylem yapılmaz. Öğrenci sadece Ağlar. Birisinin elinde ekmekle kapısını çalmasını bekler. Yada iş işten geçtikten sonra ayaklanır.
      Bu sebeple de bu tarz bir çalışma içerisine, geçtiğimiz senelerde havamızı almamızdan ötürü, artık girmiyoruz.

Ben Yaparım diyen varsa buyursun. Sonuna kadar destekleriz.

• Böyle önemli bir çalışma yapıyorsunuz buradan neden yayınlamıyorsunuz arkadaşlar ? Bizde burada laf sayıyoruz size doğal olarak. Dediklerinin büyük çoğunluğuna katılırım ben de bu konu için bir kaç sivil toplulukla konuştum, hepsi de bu durumun kabul edilemez olduğunu savunan insanlardı fakat elde ne var koca bir sıfır. Kendinizi açıklayın bir nevi etik çerçevede reklamınızı yapın ki sorumluluğu üstünüzden atasınız naçizane önerim. Başarılarınızın devamını dilerim kolay gelsin.

2. bunlar binlerce insanı rezil ettiler bu işlerin icerisinde bazılarının rant sahladıgını düşünüyorum ve herkesinde böyle düşündügünü tahmin ediyorum

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar
Bilgilendirme
SAÜ 2017-2018 Akademik Takvim Sakarya Üniversitesi Yurt ve Apart Daire

bian ajans Öğrenciye Kiralık Daire  Üniversite Yurt Rehberi Sakarya Üniversitesi Öğrenci Portalı